tiba-tiba tergerak hati join contest

:86:Assalamualaikum, Ya Akhi Wa Ukhti :86:



Bosannya semester break kali, bila aku di landa kebosanan mula la aku sebok nak ushar-ushar blog orang.. hihi. Ok berbalik pada title entry aku, aku tiba-tiba tergerak hati nak join contest sebab aku ternampak dekat dashboard pasal satu contest then saja lah suka suki  join contest yang blogger tu buat. Contestnya mengenai BLOG SAYA COMEL. Aku tahu blog aku tak secomel blog orang lain tapi aku saja cuba nasib, manalah tahu if nasib aku baik. huhu~ btw tak kan aku jew yang nak cuba nasib, orang lain pun mesti nak cuba juga. So aku tujukan entry aku ni jugak pada sahabat blogger aku yang lain, terutama pada laila , pika , sue and kim.


ni banner contest tersebut :face75:



No comments:

 
Blogger design by Laila Itsuki