Pelengkap hidupku

:86:Assalamualaikum, Ya Akhi Wa Ukhti :86:




Sesi bergambar bersama keluarga tercinta :n:


P/S: Dalam gambar ni hanya ada mak, along & emi, arwah abah & arwah angah tak berkesempatan untuk ambil gambar bersama-sama kami :face21: macam mana ea nak gambarkan perasaan ni? aku rindu, terlampau rindu dengan dorang.. Moga roh arwah abah & arwah angah, dicucuri rahmat & di tempatkan bersama orang-orang yang beriman serta beramal soleh.. Amin. (AL-FATIHAH)


Sayangnya aku pada keluarga aku tak dapat dibandingkan dengan nilai wang ringgit sebab aku dah lalui bagaimana kehilangan orang yang aku sayang dalam hidup aku. Terasa diri ini kehilangan tempat untuk bermanja, mengadu dan bergantung, really-really miss that moment. Terlalu banyak kenangan yang membuatkan hati ini terusik, kalau lah masa boleh diputarkan semula aku akan berusaha menjadi anak & adik yang baik di mata mereka tapi aku sedar aku tak boleh melawan takdir "qada & qadar" yang Allah tetapkan buat kami sekeluarga, hidup ini perlu diteruskan, Allah lebih menyayangi mereka :face29: aku sangat sayangkan keluarga aku tanpa mereka tiadalah aku dan tanpa mereka tak lengkaplah hidup aku.

Terlalu banyak perkara yang ingin aku luahkan di sini tapi tak mengapalah biarlah aku simpan semuanya di dalam lubuk hati ini. Entry kali ni sekadar menredakan perasaan yang melanda diri, moga Allah memberikan kekuatan dan kesabaran buat aku serta keluargaku untuk melalui liku-liku kehidupan yang mendatang.





No comments:

 
Blogger design by Laila Itsuki