awak...

:86:Assalamualaikum, Ya Akhi Wa Ukhti :86:





Awak... carilah perempuan yang cantik kerana saya tahu keburukan saya tak mampu memberikan senyuman pada awak. Awak... carilah perempuan yang kaya kerana saya tahu kemiskinan saya tidak mampu membantu awak di dalam kesusahan. Awak carilah perempuan yang baik kerana saya tahu kejahatan saya akan buat awak benci saya. Awak carilah perempuan yang bijak kerana saya tahu kebodohan saya tidak mampu untuk menyelesaikan masalah awak. Awak carilah perempuan yang tinggi agamanya kerana saya tahu kejahilan saya akan buat awak sengsara di neraka. Awak sayangilah perempuan yang sayang awak kerana saya tahu kasih dan sayang saya tak cukup untuk buat awak rasa bahagia. Jadi awak carilah perempuan yang terbaik buat awak kerana saya tahu saya bukan perempuan yang terbaik untuk awak... :face21:



No comments:

 
Blogger design by Laila Itsuki