makan-makan with my classmates

:86:Assalamualaikum, Ya Akhi Wa Ukhti :86:



:79: it's me :79:



Ramadhan telah pergi syawal pula yang di rai, wah macam iklan tv9 pulak gayanya..huhu~ Ok kali ni aku nak cerita mengenai majlis sambutan hari raya dengan k11 G8, majlis ni merupakan majlis hari raya yang pertama buat aku dan rakan sekelas. Terima kasih tak terhingga aku ucapkan kepada mereka yang terlibat secara langsung mahupun tak langsung di dalam majlis kecil-kecilan ini. Bagi aku biarpun majlis ini sederhana asalkan ianya tampak meriah, apa-apa pun aku rasa seronok bila dapat meraikan hari raya di samping mereka semua. Hopefully hubungan yang sedia terjalin ini akan kekal berkekalan hingga ke akhir hayat. Persahabatan yang berkekalan ni merupakan hadiah yang paling bermakna buat diri aku.



:112:ni lah ragam budak kelas aku:112:
:103::103::103:


me and ruby

me and syiera

aziey and along

kuih sarang semut made by syiera

my dinner

our juadah

me, bella, aziey and syiera

aziey, along, syiera and intan

me and syiera

doa time



my classmates




1 comment:

Fadzmie Mohamad said...

Selamat Hari Raya, Arisya! Masih valid lagi kan wish ni? Hehe.

 
Blogger design by Laila Itsuki