story about orentasi 1/2010/2011

:86:Assalamualaikum, Ya Akhi Wa Ukhti :86:



Rindu time orentasi masa mula-mula masuk UNISEL..






Time tu semua kena bangun awal pagi lepas tu masing-masing tak cukup tidur, tak pernah pulak situasi macam ni berlaku dalam hidup aku sebelum-sebelum ni so ni kiranya pengalaman yang pertama and paling best on my life. Aku ingat lagi waktu  kakak-kakak fasi kejutkan kita orang masa waktu pagi buta, depa guna sirent untuk kejutkan student perempuan dekat hostel. aku memang solute dekat dorang sebab sanggup jaga kita orang time orentasi.

Masa dekat masjid time tu nak solat, semuanya mengantuk sampai ada yang tersenguk-senguk. Then time dekat dewan utama pula buat game tepuk semangat, best sampai sekarang terkenang-kenang lagi keseronokan tu. 

Time buat aktiviti luar dengan group naik lenguh kaki aku bila merantau kawasan unisel ni masa tu aku tak biasa jalan jauh. tak suka tapi sekarang dah biasa dah  :)

No comments:

 
Blogger design by Laila Itsuki